Моє портфоліо

БУДЬМО     ЗНАЙОМІ

Солотвінська Любов Іванівна


·         2002рік закінчила 11 класів  Заставнівської ЗОШ І – ІІІ ст.
  • 2002рік стала студенткою педагогічного факультету Чернівецького національного університету  ім. Ю. Федьковича
·         2007рікзакінчила Чернівецький  національний  університеті  ім. Ю. Федьковича і отримала повну вищу освіту за спеціальністю «Початкове навчання» та здобула кваліфікацію  магістра педагогіки.
·            з 2004 року працюю керівником гуртків в Заставнівському БДЮТ.
·         Спеціальність за дипломом вчитель початкових класів, кваліфікаційний рівень – магістр педагогіки.
·         Стаж роботи – 12 років
·         Педагогічний стаж – 12 років
·         Підвищення кваліфікації :
лютий  2012 року -  курси підвищення  кваліфікації у ЧОІППО







Мій девіз:
Дорогу здолає той, хто йде . . .  Тож  ходімо!




Моє педагогічне кредо:
«Учень – це факел, який потрібно запалити»


У роботі дотримуюсь думки:
Поведінка – це дзеркало, в якому кожен показує своє обличчя…




                                        Виховна проблема:
                 «Розвиток творчої особистості засобами                                декоративно-ужиткового мистецтва»

Принципи роботи:
творчості, ситуації успіху,справедливості, толерантності, партнерства.


Х А Р А К Т Е Р И С Т И К А

 ПРОФЕСІЙНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ  ДІЯЛЬНОСТІ КЕРІВНИКА ГУРТКІВ ЗАСТАВНІВСЬКОГО РАЙОННОГО БУДИНКУ ДИТЯЧО-ЮНАЦЬКОЇ ТВОРЧОСТІ

СОЛОТВІНСЬКОЇ ЛЮБОВІ ІВАНІВНИ

Любов Іванівна працює керівником гуртків Заставнівського районного Будинку дитячо-юнацької творчості 12 років. Талановита, творча, ініціативна.

         Працюючи над проблемою «Розвиток творчої особистості  засобами декоративно – ужиткового мистецтва», постійно удосконалює свої знання з теорії і методики декоративно-ужиткового мистецтва, педагогіки та психології, регулярно опрацьовує теоретичні та методичні статті періодичних педагогічних видань.
         Керівник гуртків вважає, що найкраще виховання дитини — це проникнення у її внутрішній світ, вплив різними формами і засобами на світогляд дитини. Віддає перевагу творчим методам навчання, які сприяють розвитку мислення, уяви, спонукають вихованців до роздумів і дають можливість кожному стверджуватись як особистості.
         Педагог проводить заняття так, щоб його гуртківці постійно збагачували свої знання. Поряд з цим Любов Іванівна постійно підвищує рівень своєї майстерності, ніколи не зупиняється на досягнутому, прагне до самовдосконалення.
         Педагогічне кредо  Солотвінської Л.І. — «Учень – це факел, який потрібно запалити». Тому у своїй практичній діяльності вона використовує форми і методи роботи, за допомогою яких виховує в дітях активність, творчість, ініціативу, уміння свідомо сприймати навчальний матеріал, бажання самостійно здобувати нові знання.
         Постійно ділиться власними педагогічними здобутками з колегами на засіданнях педагогічних та методичних рад, завжди виступає з новими ідеями і пропозиціями щодо удосконалення навчально-виховного процесу на заняттях та в організаційно-масовій роботі позашкілля.
         Завдяки професіоналізму, наполегливості керівник гуртків домагається високої результативності у своїй педагогічній діяльності.
          Досвід роботи Солотвінської Л.І. вивчено, узагальнено та розповсюджено.
         Любов Іванівна організатор майстер-класів декоративно-ужиткового мистецтва (в тому числі сучасних технік виконання) для керівників гуртків загальноосвітніх навчально-виховних закладів району, позашкілля, нею було проведено  майстер-клас  по техніці «Витинанка» у Чернівецькому інституті післядипломної педагогічної освіти
         Вихованці Солотвінської Л.І. є постійними учасниками та переможцями  міських, районних, обласних, Всеукраїнських  конкурсів
з декоративно-ужиткового мистецтва.

2011/2012 н.р. – Гольцова Ірина – ІІІ місце – обласний фестиваль  дитячої та юнацької творчості «Чисті роси» у номінації «Образотворче та декоративно - ужиткове мистецтво» ;
2011/2012 н.р.  – Ганчук Юлія - ІІІ місце – обласні змагання з початкового технічного моделювання ;
2012/2013 н.р. – Павчук Михайло  – ІІІ місце – обласний конкурс «Юні дизайнери»;
2012/2013 н.р. – Павчук Михайло  – ІІІ місце – Всеукраїнська виставка-конкурс
декоративно-ужиткового і образотворчого мистецтва «Знай і люби свій край»;
2012/2013 н.р. – Павельчук Олександр – ІІІ місце – обласна виставка - конкурс «Наш пошук і творчість -  тобі, Україно! »;
2012/2013н.р. – Савчук Анастасія – І місце – обласна виставка -  конкурс « Наш пошук і творчість – тобі Україно!»;
2013/2014 н.р. – Савчук Анастасія - І місце – обласний конкурс «Космічні фантазії» ;
2013/2014 н.р. – Максимчук Юрій – ІІ місце  - обласний етап Всеукраїнської витсавки-конкурсу технічної творчості учнівської молоді «Наш пошук і творчість -  тобі, Україно!».

2011/2012 н.р.  – І місце – Гольцова Ірина – районний фестиваль дитячої та юнацької творчості «Чисті роси» у номінації « Образотворче  та декоративно-ужиткове мистецтво;
2012/2013 н.р. –  І місце –Пазюк Ніна– районний конкурс « Космічні фантазії»;
2012/2013 н.р. –   ІІ місце – Павчук Михайло – районний конкурс « Юні дизайнери»;
2012/2013 н.р. -    І місце – Павчук Михайло – районна виставка- конкурс « Знай і люби свій край»;
2012/2013 н.р. -    І місце – Павельчук Олександр – районна виставка- конкурс « Наш пошук і творчість – тобі, Україно!»;
2012/2013 н.р. -    І місце -  Савчук Анастасія – районна виставка- конкурс « Наш пошук і творчість – тобі, Україно!»;
2013-2014н.р. – Савчук Анастасія – І місце – районний конкурс  «Космічні фантазії» ;
2013-2014 н.р. – Остапович Дарина -  ІІ місце – районний конкурс «Юні дизайнери»;
2013-2014н.р. – Савчук Анастасія –ІІІ місце –районний конкурс декоративного мистецтва;
2013-2014н.р. – Максимчук Юрій – І місце  - районна виставка- конкурс « Наш пошук і творчість – тобі, Україно!»;
2014-2015н.р. -  І місце –  Солотвінський Любомир - районний конкурс «Космічні фантазії»;
2014-2015н.р. – ІІ місце – Остапович Дарина -  районна виставка-конкурс « Наш пошук і творчість – тобі, Україно!»;
2014-2015н.р. – ІІ місце – Пилипчанська Олена - районна виставка-конкурс « Знай і люби свій край»   

         Сучасність вимагає навчити дітей самостійно та творчо вирішувати проблемні питання, шукати нову інформацію та робити висновки, а не подавати їм готові знання. Кожен з вихованців на його заняттях розраховує в основному лише на свої сили та знання для вирішення поставлених перед ним завдань.
         Чуйна і доброзичлива, справедлива і вимоглива, готова прийти на допомогу дитині та колегам, підтримати здорову ідею і стати на перешкоді несправедливості.


Директор БДЮТ                                                                                              Ю.К. Пазюк  





ОСНОВНІ НАПРЯМИ ВИХОВНОЇ РОБОТИ
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО ОСОБИСТОСТІ, СУСПІЛЬСТВА, ДЕРЖАВИ.
Головні ідеї:
• формування громадянської й правової направленості особистості, активної життєвої позиції;
• підтримка прагнення учнів служити Батьківщині, затверджувати на Землі
справедливі взаємини між людьми, відстоювати свої права й права інших людей;
• виховання гордості за свою Батьківщину й відповідальності за долю своєї країни;
• прагнення до миротворства, відстоювання своєї позиції з позиції розуму, а не сили;
• розуміння учнями обраної ними програми поведінки для майбутнього самовизначення.
Головні цілі:
• виховання здатності робити свій життєвий вибір і нести за нього відповідальність; відстоювати свої інтереси, своєї сім'ї, трудового колективу, свого народу, держави;
• формування поважного ставлення до народів світу, людства, представників інших національностей, до своєї національності, її культури, мови, традицій і звичаїв;
• визнання цінності незалежності й суверенності своєї держави й іншої держави.
Задачі виховання:
• формувати в учнів правову культуру, уміння вільно й відповідально самовизначатися в сфері правових відносин із суспільством;
• формувати гуманістичний світогляд учнів, здатність до усвідомлення своїх прав і прав іншого, здатність до морального саморозвитку;
• навчати розв'язанню завдань правового й громадянського виховання, пов'язаних із проблемою морального саморозвитку й самовдосконалення;
• формувати гордість за вітчизняну історію, народних героїв, зберігати історичну пам'ять поколінь у пам'яті нащадків;
• виховувати повагу до національної культури, свого народу, своєї мови, традицій і звичаїв своєї країни.

ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО СЕБЕ
Головні ідеї:
• прийняття учнями моральних цінностей й обумовлених ними принципів поведінки в системі власних цінностей, знань і переконань;
• пред'явлення моральних вимог до себе й своєї поведінки;
• виховання моральної культури, заснованої на самовихованні й самовдосконаленні;
• усвідомлення учнями необхідності прояву моральної поведінки в найбільш непередбачених ситуаціях, збереження почуття власної гідності й повага гідності інших людей;
• практичне застосування моральних знань й умінь;
• проекція сучасної моралі вигляду людини на її майбутнє й майбутнє близьких і рідних їй людей.
Головна мета:
Виховання моральної людини, здатної до прийняття відповідальних рішень і до прояву моральної поведінки в будь-яких життєвих ситуаціях.
Завдання виховання:
• створювати умови для прояву учнями моральних знань, умінь і здійснення морально виправданих учинків;
• знайомити учнів з моральними законами й вчинками попередніх поколінь;
• вивчати з учнями моральні традиції українського народу, традиції їхніх сімей і поколінь;
• розвивати в учнів потребу до здійснення моральних учинків;
• створювати ситуації практичного застосування моральних знань у реальному житті;
• сприяти набуттю позитивного морального досвіду й подоланню в собі бажання до
прояву аморальних учинків;

• створювати умови для морального самовиховання учнів.


УЧЕНЬ І ЙОГО ЗДОРОВ'Я
Головні ідеї:
• збереження власного здоров'я — один з основних обов'язків людини;
• спосіб життя людини, ставлення до свого здоров'я визначає здоров'я майбутніх поколінь;
• екологічне виховання й екологічна культура повинні стати основою здорового глузду в збереженні людиною свого здоров'я, її поведінки й учинків;
• соціальне благополуччя й успішність людини неможливі без збереження фізичного й психічного здоров'я;
• виховання звички до постійних занять фізкультурою й спортом не з метою спортивних досягнень, а з метою щоденного оздоровлення свого організму;
• прагнення до виховання в людини волі, характеру, прагнення до досягнень.
Головна мета:
Формування в учнів всіх віків розуміння значимості здоров'я для власного самоствердження.
Задачі виховання:
• знайомити учнів із традиціями й звичаями дбайливого ставлення людини до власного здоров'я;
• створювати умови для формування в учнів культури збереження власного здоров'я;
• формувати в учнів ставлення до здоров'я як безцінного дару природи;
• створювати в учнів можливість демонструвати свої досягнення й зусилля зі збереження здоров'я;
• сприяти подоланню шкідливих звичок учнів засобами фізичної культури й заняттями спортом.
Зміст виховної роботи:
• вивчення стану фізичного нездоров'я, формування інтересу й бажання перебороти власні проблеми здоров'я
• вивчення ставлення батьків учнів до даної проблеми в школі йдома;
• вивчення можливостей соціуму для створення умов для формування здорового способу життя учнів;


• вивчення спортивних інтересів учнів, потреб у заняттях фізкультурою й спортом;
• різнобічна освіта й активне залучення учнів до занять фізкультурою й спортом;
• урахування вікових й особистісних можливостей учнів у спортивних заходах класу й школи;
• змістовна сторона організації спортивних заходів і свят;
• всебічна демонстрація досягнень учнів заняттями фізкультурою й спортом;
• заохочення учнів, що демонструють відповідальне, ставлення до занять спортом, фізичною культурою;
• контроль результативності занять учнів фізкультурою й спортом у навчальному закладі;
• заохочення батьків учнів, що підтримують діяльність школи в даному напрямі;
• залучення батьків — ентузіастів спортивного руху до пропаганди здорового способу життя в сім'ї.
Форми позакласної роботи:
• бесіди, інтерактивні ігри, дискусії, конференції, дебати за темами, пов'язаними з фізкультурою й спортом;
• спортивні конкурси в класі, у паралелі, у масштабі всієї школи;
• загальношкільні зустрічі, присвячені фізкультурному руху й спорту;
• спортивно-історичні й географічні вікторини, присвячені спортивній тематиці;
• конкурси спортивних колажів, проектів і газет;
• фестивалі туристичної пісні;
• спортивні аукціони;
• інтелектуальні олімпіади спортивної тематики;
• спортивні бої, ринги, дебати на тему спорту;
• наукові дослідження учнів на спортивну тематику;
• обговорення газетних і журнальних публікацій з теми «Спорт».
Розвиток позитивних звичок, навичок гігієни, культури статі
Щоб виховати в учнів позитивні звички, навчити дотримуватись правил гігієни, необхідно, щоб у навчальному закладі існували досить суворі правила формування культури здорового способу життя й гігієни, а саме:
• суворий контроль провітрювання навчальних приміщень, приміщень відпочинку;
• організація хвилинок відпочинку, розминок на навчальних заняттях;
• організація активних оздоровчих змін учнів;
• суворий контроль дотримання учнями санітарно-гігієнічних вимог;
• традиційна, добре організована санітарно-гігієнічна освіта учнів;
• освіта класних керівників з даної проблеми й проведення для них навчальних семінарів з організації в класних колективах змістовної виховної роботи в даному напрямі;
• постійне співробітництво з медичною службою школи, району, міста з вивчення стану здоров'я контингенту учнів, динаміки й організації умов для поліпшення їхнього стану;
• організація практичної діяльності учнів з розвитку санітарно-гігієнічних умінь;
• постійне співробітництво із сім'ями учнів з проблеми подолання шкідливих звичок, освіта батьків

• демонстрація знань, умінь і досягнень учнів у цьому напрямі, прагнення до здорового способу життя.

СПІЛКУВАННЯ Й ДОЗВІЛЛЯ УЧНЯ

Головні ідеї:
• формування культури спілкування учнів, усвідомлення учнями необхідності позитивного спілкування як з дорослими, так і з однолітками;
• передача учням знань, умінь і навичок соціального спілкування людей, досвіду поколінь;
• виховання прагнення учнів до корисного проведення часу й позитивного спілкування.
Головна мета:

Створення умов для позитивного спілкування учнів у школі й поза межами, для прояву ініціативи й самостійності, відповідальності,

• спілкування з активом класу й батьківським комітетом класу з питання участі учнів у дозвільній діяльності;

• аналіз результативності організації роботи із класом наприкінці кожної чверті;

• організація навчання для учнів-лідерів;

• спільне планування діяльності класного керівника із представниками позашкільних установ у даному напрямі, залучення фахівців цих установ для участі в плануванні.

Завдання виховання:
• формувати в учнів на всіх вікових етапах культуру спілкування;
• знайомити учнів із традиціями й звичаями спілкування й дозвілля різних поколінь;
• розвивати здібності учнів у різних видах дозвільної діяльності;
• використовувати активні й творчі форми виховної роботи для повного розкриття талантів і здібностей учнів;
• створювати гуртки, клуби, секції з урахуванням інтересів і потреб учнів, стимулювати активну участь учнів у різних видах дозвільної діяльності;
• ураховувати вікові особливості учнів для розвитку вміння спілкуватися, проводити вільний час;
• демонструвати досягнення учнів у дозвільній діяльності;
• виховувати справедливе ставлення учнів до здібностей і талантів однолітків;
• виховувати силу волі, терпіння при досягненні поставленої мети;
• надавати допомогу учням і їхнім батькам у виборі гуртки, секцій, клубів для занять;
• сприяти якісній діяльності шкільних позакласних об'єднань;
• надавати батькам необхідну інформацію про участь дитини в житті школи й класу, демонструвати її досягнення у динаміці.
Зміст виховної роботи:
• вивчення інтересів і запитів учнів, їхніх здібностей і бажання брати участь у громадському житті в навчальному закладі;
• вивчення запитів батьків у розвитку талантів й інтересів учнів;
• якісне проведення всіх позакласних заходів і ретельна їхня підготовка;
• урахування індивідуальних можливостей учнів і їх вікових особливостей у підготовці виховних заходів;
• підтримка ініціативи й творчих починань учнів, їхнього прагнення до спілкування й спільного дозвілля;
• демонстрація успіхів учнів, що досягнуті у школі й соціумі, рідним і близьким людям;
• дотримання моральних традицій і правових норм в організації дозвільної діяльності учнів;
• дотримання естетичних й етичних норм при проведенні позакласних заходів будь-якого рівня.
Форми позакласної роботи:
• дискотеки до святкових і пам'ятних дат, до ювілеїв школи, педагогів, учнів;
• концерти й конкурси самодіяльної творчості й мистецтва;
• ушановування спортсменів школи, учнів — переможців олімпіад, конкурсів, турнірів, конференцій;
• сольні концерти учнів, виставки картин, колекцій одягу, виробів, виготовлених власними руками;
• конкурси змагання талантів;
• дні творчості школи;
• театральні прем'єри й вистави шкільних і класних арт-студій;
• ушановування іменинників, сімей, у яких ростуть таланти.


НОРМАТИВНІ ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ВИКОРИСТОВУЮ В РОБОТІ
  • Декларація прав дитини
  • Конвенція ООН про права дитини
  • Закон України «Про освіту»
  • Закон України "Про позашкільну освіту"
  • Положення про позашкільний навчальний заклад
  • Положення прокерівника гуртків навчального закладу
  • Концепція виховання дітей та молоді у національній системі освіти (патріотичне, правове, моральне, художньо-естетичне, трудове, фізичне, екологічне)
  • План роботи Будинку ДЮТ
  • План виховної діяльності з керівником гуртків



Немає коментарів:

Дописати коментар